Marketing Automation training

Sneller én beter opvolgen van je online leads

  Direct zelf aan de slag    Automatiseren zonder programmeren  ✓  Geschikt voor ieder niveau    Levenslange toegang

Wat is marketing automation?

Ben je ook veel tijd kwijt met het handmatig opvolgen van je online leads? En heb je geen idee hoe je dit een stuk efficiënter kunt aanpakken? Marketing automation kan een oplossing bieden in het sneller én beter opvolgen van je online leads. 

 

In deze online cursus ‘Automatiseren Zonder Programmeren’ vertellen we je in 2,5 uur hoe je een automation flow van A-Z op kunt zetten. De cursus bestaat uit een reeks video’s die allemaal tussen de 10-30 minuten duren. Tijdens de cursus heb je de mogelijkheid om vragen te stellen onder iedere video.  Door de levenslange toegang kun je de video’s zo vaak terug kijken als je wilt; handig om de video’s ernaast te kunnen houden wanneer je de kennis ook daadwerkelijk toe gaat passen!

 

 Wil je meer weten over marketing automation? Lees dan onze blogs. 

De online training bestaat uit:

– 2,5 uur lesmateriaal

– Mogelijkheid tot stellen van vragen

– Levenslange toegang na aankoop

Levenslange toegang: eenmalig €87,-

Inhoud van de Online Marketing Automation training

Terugkerende, online handelingen die je steeds handmatig moet uitvoeren. Contacten die je steeds importeert en exporteert, waardoor het één grote warboel wordt in je CRM- of e-mailprogramma. Offertes die je handmatig wilt opvolgen. Automatisch je e-book verzenden naar mensen die ‘m hebben gedownload.

Zomaar een greep uit taken die onnodig veel tijd kosten. In deze basiscursus “automatiseren zonder programmeren” leggen we je de basisbeginselen uit!

De basis

In deze cursus “automatiseren zonder programmeren” leggen we de basis uit hoe je je online marketing meer geautomatiseerd uit kan voeren met tools die wij daarbij prettig vind werken.

Antwoord op de volgende vragen:

Hoe plaats ik een formulier op mijn website en zet ik die contacten direct in een maillijst?

Hoe stuur ik geautomatiseerd een e-book op nadat mijn bezoeker een formulier heeft ingevuld?

Hoe volg ik mijn e-maillijst geautomatiseerd op door middel van e-mailflows?

Hoe segmenteer ik mijn mails?

Hoe gebruik ik variabelen in mijn mails?

Maar ook vragen die dieper gaan, zoals:

Hoe laat ik verschillende tools met elkaar samenwerken?

Hoe importeer ik mijn Facebook-leads in mijn e-mailprogramma en volg ik deze automatisch op per mail?

Marketing automation liever uitbesteden? Wij bieden je hier graag ondersteuning in aan!  Lees meer

Na deze online training kun je:

Mails, formulieren en lijsten opbouwen in ActiveCampaign

Automatisch whitepapers toesturen nadat iemand een formulier op je website heeft ingevuld

Automatische opvolging geven aan je e-mailsubscribers

Handmatige, terugkomende acties automatiseren met behulp van verschillende tools

Onze specialisten zijn onze trainers

Nienke_

Nienke Jansen

“Wil jij je doelgroep bereiken op de juiste kanalen? Daar kan ik je mee helpen! Door middel van gedetailleerde targeting en de juiste boodschap help ik je je online doelstellingen te bereiken. Social Media en ik zijn dan ook onafscheidelijk #socialmediaaddict. Een wat breder publiek bereiken? Geen probleem! Met de juiste strategie zorg ik ervoor dat je organisch en/of met advertenties hoger in Google komt te staan.”
Ontwerp zonder titel

Koen Paquay

“Ik geloof erin dat je alles kan bereiken zolang je het samen doet. Daarom werk ik het liefste samen met mijn collega's, klanten, vrienden en familie. Ik vind inspiratie in de gekste dingen en ben in staat om zelfs in bed nog te bedenken hoe ik de uitdagingen die er zijn op kan lossen. Ik doe niets liever dan experimenteren, ontdekken en opbouwen. Dus dat doe ik dan ook als ondernemer en eigenaar van mark@ing.”

Extra informatie

Om je deze Online Marketing Automation training aan te kunnen bieden, werken wij samen met Get The Lead; gespecialiseerd in het schrijven van teksten die online goed gevonden worden én het opzetten van marketing automation flows waardoor je je leads beter en sneller op kunt volgen.

De kosten per training per persoon bedragen €87,-. Na het betalen van dit bedrag heb je levenslange toegang tot de online training. 

De training is uitstekend geschikt voor (marketing)managers, marketingmedewerkers en marketing en communicatie professionals die hun kennis over Marketing Automation willen vergroten en daarbij hun kennis direct in de praktijk willen brengen.

(!) Let op! De korting die in de video vermeld wordt is niet meer van toepassing.

Bekijk ook onze andere trainingen

Google Analytics training

Zelf aan de slag met je data? In deze training leer je alle ins & outs over hoe jij data slim in kunt zetten!

Conversie optimalisatie training (CRO)

Veel verkeer op je website, maar wordt er geen actie ondernomen? Leer dit te voorkomen in deze training!

Zoekmachine adverteren training (SEA)

Je naamsbekendheid verhogen en meer verkeer naar je website? Dan is de Google Ads training iets voor jou!

Zoekmachine optimalisatie training (SEO)

Wil je meer verkeer naar je website door een hoge positie in Google te behalen? Volg dan de SEO training!

Email marketing training

Wil je jouw database warm houden of meer laten converteren? Hoe je dit kunt doen leer je in de training!

Online marketing training

Zelf aan de slag met online marketing, maar weet je niet waar te beginnen? We leggen de basis uit in de training!

Vragen over de online Marketing Automation training?

Summary
Marketing Automation tools: SharpSpring vs MailChimp
Article Name
Marketing Automation tools: SharpSpring vs MailChimp
Description
E-mail automation programma’s zijn bijna niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Maar het ene programma is het andere niet. Het is dan ook van belang om duidelijk in beeld te hebben wat je met een programma kan bereiken om een goede keuze te kunnen maken. Zit jij er aan te denken om met SharpSpring of MailChimp te gaan werken of over te stappen op één van deze twee? Dan zit je hier goed! In deze blog vertellen we je alles over deze 2 marketing automation tools en wat de overeenkomsten en verschillen zijn.
Author
Publisher Name
mark@ing
Publisher Logo