CRO training

Haal meer rendement uit je websitebezoekers

  Direct zelf aan de slag    Obstakels herkennen  ✓  Geschikt voor ieder niveau    CRO training op maat

Wat is conversie optimalisatie (CRO)?

Bij conversie optimalisatie ga je kijken hoe je meer omzet kan halen uit hetzelfde aantal bezoekers. Er zal allerlei redenen waarom websitebezoekers niet precies doen wat jij van ze verwacht. Door conversie optimalisatie toe te passen richt je je op het wegnemen van website of webshop obstakels. Dit kunnen technische, functionele of usability obstakels zijn. Door de obstakels weg te nemen kunnen bezoekers beter, sneller en gemakkelijker overgaan tot een aankoop of contactaanvraag. Meer lezen over conversie optimalisatie? Lees het in onze blogs. 

De training is inclusief:

– Certificaat

– Lunch

– Lesmateriaal

Groeptraining: €595,- (excl. BTW)

1-op-1 training: €760,- (excl. BTW)


Locatie: Grotestraat 128b, Waalwijk

Duur van de training: 09:30 – 16:00

Inhoud van de CRO training

Hoe komt het dat je veel verkeer naar je website leidt, maar je bezoekers geen actie ondernemen? Hoe los je dit op en waar moet je dan beginnen? In de conversie optimalisatie training behandelen we deze vragen en laten we een concrete plan van aanpak zien zodat je zelf direct aan de slag kunt gaan.  

Conversie optimalisatie wordt vaak onderschat, maar is wel degelijk belangrijk. Na het volgen van deze conversie optimalisatie training weet je exact hoe je obstakels leert kennen en wat de vervolg stappen zijn om deze weg te nemen. Met kleine aan aanpassingen aan de je website, kun je al meer resultaat behalen! Leer in één dag alles dat je moet weten om je conversie een boost te geven.

Unieke waardepropositie bepalen

Het onderscheidende karakter van je bedrijf is de basis voor communicatie naar je websitebezoekers. Jouw unieke waarde propositie dient dus een prominente plek op de website te krijgen. Voor veel bedrijven is het niet helder wat hun uniek maakt ten opzichte van concurrenten. Een belangrijke stap is daarom om eerst te bepalen wat je unieke waardepropositie is. Hoe je achter je unieke waardepropositie komt en hoe je deze waardepropositie moet vermelden op jouw website of webshop leer je tijdens de CRO training.

Website analyse

Is er een websitebezoeker op je website, maar lukt het de bezoeker niet om zijn/haar bestelling af te ronden door een fout in de website? Dan is er sprake van een website obstakel. Een belangrijk onderdeel van conversie optimaliseren is het analyseren van je website of webshop. Een analyse moet duidelijk maken welke obstakels er in je website of webshop zitten. Dit kunnen technische, functionele of usability obstakels zijn. Wil jij weten wat deze obstakels inhouden en hoe je deze obstakels achterhaald? Volg dan de CRO training.

Conversie optimalisatie liever uitbesteden? Wij ondersteunen je graag om meer uit je websitebezoekers te halen via conversie optimalisatie. Lees meer

Na deze training kun je:

Website obstakels kan herkennen zoals: Technische, Functionele en Usability obstakels

Werken met verschillende tools om je webshop/website te analyseren

Jouw unieke waardepropositie een prominente plek geven op jouw webshop/website

Starten met conversie optimalisatie voor jouw webshop/website

Onze specialisten zijn onze trainers

Menzo

Menzo Wilshut

"Ik denk altijd vanuit jouw doelstelling en niet vanuit een middel. Door beslissingen te baseren op analyses en (klant)data realiseer ik meer online omzet voor jou! Daarnaast heb ik binnen verschillende organisaties als (interim) online marketeer gewerkt om lopende online vraagstukken op te pakken en de conversie een boost te geven. Het speelveld binnen afdelingen, ondernemingen en franchises is mij dan ook bekend, waardoor ik goed kan anticiperen op jouw behoefte."
Koen

Koen Paquay

“Ik geloof erin dat je alles kan bereiken zolang je het samen doet. Daarom werk ik het liefste samen met mijn collega's, klanten, vrienden en familie. Ik vind inspiratie in de gekste dingen en ben in staat om zelfs in bed nog te bedenken hoe ik de uitdagingen die er zijn op kan lossen. Ik doe niets liever dan experimenteren, ontdekken en opbouwen. Dus dat doe ik dan ook als ondernemer en eigenaar van mark@ing.”

Extra informatie

De kosten per training per persoon bedragen €595,-* op onze locatie in Waalwijk. Voor dit bedrag krijg je een online marketing training van één dag toegespitst op het CRO. Uiteraard zorgen wij voor koffie, thee, fris en een heerlijke lunch. Team trainingen of trainingen buiten onze eigen locatie in Waalwijk zijn ook mogelijk. 

Neem hierover contact op.

 

De training is uitstekend geschikt voor (marketing)managers, marketingmedewerkers en marketing en communicatie professionals die hun kennis over conversie optimalisatie willen vergroten en daarbij hun kennis direct in de praktijk willen brengen.

*alle bedragen zijn excl. BTW

Bekijk ook onze andere trainingen

Google Analytics training

Zelf aan de slag met je data? In deze training leer je alle ins & outs over hoe jij data slim in kunt zetten!

Zoekmachine optimalisatie training (SEO)

Wil je meer verkeer naar je website door een hoge positie in Google te behalen? Volg dan de SEO training!

Zoekmachine adverteren training (SEA)

Je naamsbekendheid verhogen en meer verkeer naar je website? Dan is de Google Ads training iets voor jou!

Social media training

Het opzetten van campagnes en het bereiken van jouw specifieke doelgroep leer je in de social media training!

Email marketing training

Wil je jouw database warm houden of meer laten converteren? Hoe je dit kunt doen leer je in de training!

Online marketing training

Zelf aan de slag met online marketing, maar weet je niet waar te beginnen? We leggen de basis uit in de training!

Vragen over de Conversie Optimalisatie training?

Summary
MBTI: Bereik je bezoeker effectief & verhoog conversie
Article Name
MBTI: Bereik je bezoeker effectief & verhoog conversie
Description
De Myer Briggs Type Indicator, verkort MBTI genoemd, is een manier om onderscheid te maken tussen verschillende bezoekers op je website. MBTI is een psychologische vragenlijst waarbij voorkeuren worden blootgelegd. Deze test bestaat uit 16 typen, welke worden ingedeeld in 4 soorten bezoekers. Iedere groep bezoekers bekijkt de website op een andere manier, en het is zaak om als websitebeheerder de website in te richten voor alle 4 de typen bezoekers.
Author
Publisher Name
mark@ing
Publisher Logo