Vindbaar blijven binnen zoekmachines      Minimale negatieve impact na migratie       Meer dan 10 jaar ervaring      Transparante werkwijze

Website migratie

Het is tijd voor een nieuwe website, maar je wilt niet drastisch in de zoekresultaten dalen zoals we ons dat nog allemaal kunnen herinneren van de website van Transavia 3 jaar geleden. Onderschat de autoriteit die je in de afgelopen jaren hebt opgebouwd niet en zorg dat je URL’s goed worden gemigreerd. Zonder een website migratie kunnen de volgende scenario’s zich namelijk voordoen:

 

  • Advertentiebudget naar je website toe wordt verspild
  • Organische resultaten geven een 404-melding aan je bezoekers (‘pagina niet gevonden’) wat als negatief wordt ervaren
  • Je online bereik neemt af & verdwijnt uit de organische zoekresultaten
  • Het aantal bezoekers naar je website neemt af
  • Het aantal conversies op je website (online omzet!) neemt af

 

Zonder bezoekers kan je net zo goed geen Website of Webshop hebben. Het behouden van online bezoekers kan door een goed website-migratieproces te volgen. Wij verzorgen voor jouw website het volledige proces die komt kijken bij een website migratie en nemen de regie in handen om vooraf de volledige impact te meten, hierop een actieplan op te maken en daarmee oude posities te handhaven binnen zoekmachines. 

 

Wil je weten hoe wij dit doen en wat wij voor jou kunnen betekenen om meer Online bezoekers naar je website te leiden neem dan contact met ons op. 

Door het juist migreren van onze websites en vooraf de impact te managen, zijn onze 5 websites niet verdwenen in de zoekresultaten en zijn we nu zelfs beter vindbaar dan voorheen!
Onze zoekmachine optimalisatie (SEO) aanpak

  • Impactanalyse waarbij de huidige zoektermen/bezoekersaantallen van bepaalde pagina’s in kaart worden gebracht
  • Uitdraai van alle oude url’s die worden gematched met de aangepaste url’s in de nieuwe website.
  • Directe afstemming met de desbetreffende webbouwer om het website migratieproces vlekkeloos te laten verlopen
  • Signaleren van mogelijke obstakels / aanpassingen die het resultaat van een website migratie ten goede komen
  • Gestructureerd plan van aanpak met mogelijk werkzaamheden voor jou
  • Na het uitvoeren van een redirects een technische analyse & controle van alle doorgevoerde redirects
  • Tot 2 maanden na migratie een analyse op zoekwoordniveau om de impact te meten én adviseren van technische optimalisaties.
  • Optioneel: Zoekmachine optimalisatie training indien je meer wil weten
  • Optioneel: Migratie van je advertenties

Website migratie
Deze bedrijven gingen je voor

Meer weten over 301 redirects?

Meer weten over hoe een website migratie wordt uitgevoerd en wat 301 redirects precies zijn? Lees dan ons artikel waarin we uitleggen wat redirects inhouden of vraag direct advies aan!

Overige online marketing ondersteuning:

 

Veel organisaties maken vaak gebruik van een data analyse. Of het nu voor online marketingdoeleinden is of een ander vakgebied zoals ICT, geneeskunde of een sport. Het is een universele taal en belangrijker dan ooit geworden. Het is daarom van groot belang dat je als......

Veel mensen maken dagelijks gebruik van Google, maar weten zij ook welke factoren bepalen welke zoekresultaten zij te zien krijgen? Velen zullen gelijk denken aan content of linkbuilding. Een andere factor waar rekening mee gehouden moet worden is RankBrain. In dit artikel lees je wat......

De hoeveelheid linkjes binnen en naar jouw website, is een belangrijke factor binnen SEO. Wil je autoriteit creëren voor je website of webshop, dan is linkbuilding een tactische zet. Onderdeel van linkbuilding zijn de zogenaamde backlinks. Maar wat zijn backlinks nou eigenlijk? En hoe pas......

Hier kan je ons vinden
Summary
Website migratie
Service Type
Website migratie
Provider Name
mark@ing b.v.,
Grotestraat 128B,Waalwijk,Noord-Brabant-5141 HC,
Telephone No.+31 (0)416 – 53 36 91
Area
Waalwijk
Description
Wij verzorgen voor jouw website het volledige proces die komt kijken bij een website migratie en nemen de regie in handen om vooraf de volledige impact te meten, hierop een actieplan op te maken en daarmee oude posities te handhaven binnen zoekmachines.