E-mail Marketing

Bereik je doelgroep op het juiste moment, met de juiste boodschap

Wat is e-mail marketing?

Veel mensen denken dat e-mail een achterhaald platform is. Het tegenovergestelde is waar! Ondanks dat e-mail al een tijdje bestaat, is het hartstikke levend. Uit onderzoek blijkt zelfs dat e-mail tot 40 keer effectiever is in het aantrekken van nieuwe klanten dan het inzetten van social media; mits je het op de juiste manier inzet natuurlijk. Wij helpen je graag bij het opzetten van e-mailcampagnes om jouw online doelstellingen te behalen. 

 

 

Je kunt e-mail marketing inzetten voor verschillende doeleinden, zoals: het verhogen van je klantloyaliteit, het vergroten van je database, interactie creëren met je bestaande klanten en het bereiken van deze klanten in bepaalde segmenten. 

 

Liever zelf aan de slag met e-mail marketing? Bekijk dan onze training.

Waarom mark@ing?

  • Interactie creëren met je klanten
  • Je database vergroten
  • Je klantloyaliteit verhogen
  • Transparante werkwijze
  • Meer dan 10 jaar ervaring


Onze e-mail marketing diensten

Mailchimp

Mailchimp is zeer geschikt voor iedereen die een start wil maken met e-mail marketing. Mailchimp is gebruiksvriendelijk en eenvoudig opgezet. Bovendien is het tot de 2000 contacten gratis. Wij helpen je graag bij het opzetten van e-mail marketing binnen Mailchimp. 

ActiveCampaign

ActiveCampaign wordt veel gebruikt in combinatie met een website of webshop. Omdat je het gedrag van je klanten op je website/webshop door middel van ActiveCampaign kunt registeren, kun je hier slim op inspelen door middel van e-mail marketing. Zo stuur je altijd relevante e-mails naar de juiste personen.

Spotler

Spotler gaat nog net wat verder in op het gedrag van de klant op je website. Deze software bevat veel uitgebreide opties om de klant op het juiste moment, met de juiste boodschap te bereiken.

Clang

De software van Clang is zeer geschikt voor grote bedrijven die alles uit e-mail marketing willen halen. Binnen Clang maak je de mooiste e-mails, inclusief interactieve elementen. Ook kun je deze software koppelen met je andere tools, zoals Facebook Ads en IDeal. Door de uitgebreide mogelijkheden is deze software voor iedere branche geschikt.

Onze werkwijze

Doelstelling

Een project begint altijd met het formuleren van een realistische en heldere doelstelling waarin verwachtingen duidelijk worden. Deze bepalen we samen met jou.

Analyseren

We leren je bedrijf graag wat beter kennen op basis van jouw USP’s, uitstraling en data. Realistische doelstellingen worden samen bepaald op basis van een 0-meting waarmee we aan de slag kunnen.

Ideeën

Een creatieve brainstorm helpt ons invulling te geven aan de opdracht. Welke boodschap willen we overbrengen naar welke doelgroep? En welk middel sluit hier uiteindelijk het beste bij aan?

Plan

De uiteenzetting van ideeën en alle bijkomende werkzaamheden wordt beschreven in een concreet plan. Zo weten we precies wat er allemaal moet gebeuren.

Prioriteren

Hebben we alle werkzaamheden in beeld? Dan prioriteer je samen met ons de taken aan de hand van de doelstelling om effectief en gefocust aan de slag te gaan. Jij maakt net zo goed onderdeel uit van het team.

Roadmap

Zodra alle taken geprioriteerd zijn laten we via een roadmap zien wat de planning is per maand. Is iedereen akkoord? Dan kunnen we aan de slag, let’s go!

Experimenteren

Om steeds te verbeteren en de juiste resultaten te behalen, houden we graag de touwtjes in handen. We leren van onze opdrachten en sturen hier continu in bij. Natuurlijk houden we jou hiervan altijd op de hoogte!

Rapporteren

Natuurlijk houden we jou altijd op de hoogte van de resultaten. Dit doen we door maandelijkse rapportages op te stellen en periodieke evaluaties in te plannen.

We werken graag effectief, met een duidelijk doel en in een team waar jij als klant ook onderdeel van uit maakt. We bepalen de doelstelling dan ook samen. Onze agile werkwijze zorgt voor overzicht, duidelijkheid en geeft de prioriteiten weer zodat jij, maar ook het team op de hoogte blijft van de gang van zaken. 

 

 

Binnen onze opdrachten denken we niet aan het eindproduct, maar brengen we in kaart wanneer een project een succes is. Zo kunnen we niet alleen de doelstelling en de juiste middelen bepalen, het houdt ons tevens scherp om snel bij te kunnen sturen waar nodig. De stappen die we hierbij doorlopen zijn analyseren, ideeën opdoen, prioriteren van werkzaamheden en het experimenteren. 

 

Wij gaan graag de samenwerking met je aan!

Onze e-mail marketing specialisten

Menzo

Menzo Wilshut

"Ik denk altijd vanuit jouw doelstelling en niet vanuit een middel. Door beslissingen te baseren op analyses en (klant)data realiseer ik meer online omzet voor jou! Daarnaast heb ik binnen verschillende organisaties als (interim) online marketeer gewerkt om lopende online vraagstukken op te pakken en de conversie een boost te geven. Het speelveld binnen afdelingen, ondernemingen en franchises is mij dan ook bekend, waardoor ik goed kan anticiperen op jouw behoefte."
Wouter

Wouter van Zelst

"Door middel van verschillende tools, waaronder Google Analytics en Hotjar, kan ik voor jou een gerichte analyse maken om je van inzichten te voorzien in het online gedrag van jouw klanten. Met deze inzichten is het onder andere mogelijk om eventuele online obstakels te signaleren. Waar lopen je klanten tegenaan en hoe kunnen we dit oplossen en verbeteren? Ik help je graag om door middel van de data op deze vragen een antwoord te vinden."
  • review rating 5  Zeer deskundig en benaderbaar online marketing bureau. Denken echt vanuit de klant en komen proactief met nieuwe oplossingen/ideeën. Top!

    thumb Selma Van Gils
  • review rating 5  Persoonlijk contact en transparant in hun werkwijze!

    thumb Linde Haverhals
  • review rating 5  Dankzij Mark@ing weten mensen die mij nodig hebben mij te vinden. Top! Bedankt voor de goede service!

    thumb Mirrin Leemans
  • review rating 5  Denken vanuit de klant, zijn transparant én resultaatgericht!

    thumb Menzo W.
  • review rating 5  Zeer professionele werkwijze met ervaren en meedenkende mensen!

    thumb Krysia Steenbergen

Wij bedachten een e-mail marketing aanpak samen met

Je doelgroep bereiken op het juiste moment, met de juiste boodschap?

Bekijk ook onze andere diensten

Conversie optimalisatie (CRO)

Haal meer uit je huidige website bezoekers. Voorkom obstakels en zorg voor een gebruiksvriendelijke website.

Marketing automation

Neem werk uit handen door automatiseringen toe te passen. Zo maken we je het een stuk makkelijker!

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

We halen meer verkeer naar je website door organisch beter zichtbaar te worden in zoekmachines als Google. 

Zoekmachine adverteren (SEA)

Altijd een toppositie in de zoekmachine. Onze specialisten helpen om jouw doelgroep te bereiken.

Social Media Marketing

Bereik je doelgroep met social media advertenties. Zo zorgen we voor meer zichtbaarheid bij jouw publiek!

Data analyse

Analyseer bezoekersgedrag op je website om de data in te zetten om online werkzaamheden te optimaliseren. 

Mis geen enkele online marketing update

Summary
Hoe zorg je ervoor dat jouw mails geopend worden?
Article Name
Hoe zorg je ervoor dat jouw mails geopend worden?
Description
Hoe zorg je ervoor dat jouw mails geopend worden? Zorg ervoor dat je de ontvanger iets aanbiedt. Niemand meldt zich zomaar aan voor een nieuwsbrief. Vervolgens zorg je voor opvolging op de mail. Met andere woorden wek interesse op bij de klant. De mails hebben daarentegen een pakkende titel en zijn gepersonaliseerd. Natuurlijk wordt er in de mails gezorgd voor interactie en zorg je voor kwaliteit!
Author
Publisher Name
mark@ing
Publisher Logo