In onze artikelenreeks over conversie optimalisatie geven we je een stappenplan hoe je ervoor kan zorgen dat jouw webshop meer leads/omzet voor je genereert. In stap 2, de technische obstakels van je webshop, gaan we bekijken hoe je ervoor zorgt dat er niet onnodig omzet uit je webshop wegvloeit. Heb je stap 1 nog niet gelezen? Lees dan eerst ons artikel over de unieke waardepropositie (stap 1) van je bedrijf.
Voor veel bedrijven is het vierde kwartaal de periode waar pas echt geld verdiend wordt. Vooral in de retail- en e-commerce markt wordt vaak opgemerkt dat er veel meer omzet wordt gedraaid dan een normale week. Wil je met je webshop maximaal profiteren van de feestdagen? Lees dan onderstaand artikel & haal meer online omzet uit je webshop!
Na enkele jaren adverteren op Google weet ik precies waar een goed Google Ads-account aan moet voldoen. Om geen omzet mis te lopen geef ik je in deze blog 11 onmisbare tips die je helpen bij effectief adverteren op Google Ads! Lees snel verder om erachter te komen hoe je effectief adverteert via Google!
Of je nou een webshopeigenaar bent of leads wil verzamelen via je website; waarschijnlijk heb je al meerdere keren van de term ‘conversie optimalisatie’ gehoord. Maar waar begin je? Lees snel verder over conversie optimalisatie waarin we je stap voor stap meenemen.
Linkbuilding is een manier binnen de SEO-strategie om je domein meer autoriteit te geven. Door ervoor te zorgen dat je website technisch goed in orde is en je sterke content hebt, kan je relevante backlinks naar je website ontvangen. Welke methoden dat zijn, lees je in dit artikel.
Wellicht heb je weleens van de term ‘Black Friday’ -ook wel “zwarte vrijdag” genoemd- gehoord: met name in de Verenigde Staten speelt deze term een grote rol de dag na Thanksgiving, dit jaar op vrijdag 25 november. Benieuwd hoe je hier als webshop op kan inspelen? Lees snel verder!
SEO (Zoekmachine Optimalisatie): Hoe pak je het aan? In ons artikel over zoekmachine optimalisatie wordt uitgelegd wat SEO precies inhoudt en welke acties vereist zijn om ervoor te zorgen dat je pagina bovenaan in Google verschijnt (met als doel meer bezoekers naar je website!) Lees snel verder om erachter te komen welke factoren hiervoor relevant zijn. 
Content is een relevante SEO-pijler, niet voor niets staat internet vol met tips om goede SEO teksten te schrijven. In dit artikel gaan we dieper in op de content op een website en hoe deze in de HTML-structuur wordt geplaatst. Lees snel verder hoe je ervoor zorgt dat jouw pagina's goede en vooral relevante SEO teksten bevatten!