Veel organisaties maken vaak gebruik van een data analyse. Of het nu voor online marketingdoeleinden is of een ander vakgebied zoals ICT, geneeskunde of een sport. Het is een universele taal en belangrijker dan ooit geworden. Het is daarom van groot belang dat je als organisatie de voordelen van een data analyse benut. Maar hoe doe je dat en waarom is het zo belangrijk? Dit en meer lees je in het artikel!
Detacheren biedt voor zowel de opdrachtgever als de interim werknemer enorm veel kansen en mogelijkheden om te groeien en stappen te maken in het bedrijfsleven. Daarom zijn wij bij mark@ing gestart met het detacheren van diverse specialisten op het gebied van online marketing. In dit artikel leggen we jou uit wat detacheren betekent, het verschil met het uitzenden door uitzendbureau's en welke voordelen het inhuren van een specialist jou kan bieden. 
Veel mensen maken dagelijks gebruik van Google, maar weten zij ook welke factoren bepalen welke zoekresultaten zij te zien krijgen? Velen zullen gelijk denken aan content of linkbuilding. Een andere factor waar rekening mee gehouden moet worden is RankBrain. In dit artikel lees je wat RankBrain is, hoe het werkt en hoe jij het kan optimaliseren op het gebied van SEO.
De term voice search heb je waarschijnlijk weleens voorbij horen komen. Maar wat is voice search nu precies en wat zijn de voordelen? Wist jij bijvoorbeeld dat voice search je ook kan helpen bij je SEO strategie? In dit artikel leggen wij het je uit!
Op 3 februari ben ik gestart als junior online marketing consultant bij Mark@ing. Een nieuwe uitdaging waar ik alle aspecten binnen online marketing leer kennen en mezelf kan specialiseren. Benieuwd naar wie ik ben? Lees snel verder!
Op 27 januari 2020 ben ik gestart als online marketing stagiair bij mark@ing. In het onderstaande artikel leg ik uit wat mijn motieven zijn om af te studeren bij mark@ing en vertel ik meer over mezelf. Benieuwd? Lees dan vooral verder!
Op 13 januari 2020 ben ik gestart al senior online marketing consultant bij mark@ing. In het onderstaande artikel leg ik uit wat mijn beweegredenen zijn om te starten bij mark@ing en vertel ik meer over mezelf. Benieuwd? Lees dan vooral verder!
Kwalitatieve leads genereren binnen LinkedIn? Kan het? Ja zeker! In deze blog vertellen we je alles over LinkedIn Automation. Benieuwd? Lees dan vooral verder.